Långekärrs fritidsförening

Hej och välkommen till Långekärrs fritidsförening! Föreningens uppgift är främst att sköta om badplatsen vid Fliseberget, vi ordnar också vissa aktiviteter för medlemmar.

Allt arbete utförs idéellt av medlemmar. Material bekostas till största del av medlemsavgifter.

Medlemskap

Fritidsföreningen är öppen för alla. Alla som känner att de har något att tillföra är välkomna att bli medlem i föreningen.

Medlemskap kostar bara 150:- per år. Medlemsvgiften går oavkortat till att bekosta skötseln av badplatsen och till aktiviteter för medlemmarna.

För att bli medlem följ dessa enkla steg. OBS! Mailadressen behövs om du vill ha utskick med aktuell information från föreningen.

• Bankgiro 5353-7460
    Skriv ditt namn, telefonnummer, och mailadress på inbetalningen.
  • Swish 123 559 56 40
    Skriv mailadressen i meddelandet. Namn och telefonnummer visas automatiskt.
  • Ni som inte kan betala via svenskt bankgiro eller Swish kan kontakta kassören via föreningens mailadress för betalning.

Vill du donera pengar till föreningen? Gör på precis samma sätt som ovan och lägg till "Donation".